• We've disabled all private messages. Please use the forums, thanks.

Recent content by don

  1. don

    2012 NHL Off Season

    soooooo Luongo might end up in Toronto? LOLLLL
  2. don

    2012 NHL Off Season

    time to jump on the flyers bandwagon :trollface:
  3. don

    2012 NHL Off Season

    I blame it all on the media lol They frame every Canadian team that makes it to the playoffs as "Canada's" team.....-shrug
  4. don

    2012 NHL Off Season

    Seems like I'm the only Canucks fan.....what's with all the hate? lol Quite disappointing watching them lose 3 straight but Quick was quite good despite good performances by Luongo and Schieder. Quick was just better. Brown, Kopitar, Carter and Richards are great players too and their D seems...
  5. don

    2012 NHL Off Season

    shieetttttt im back lol season opener for the Canucks against the Penguins.....I'll be there :D
  6. don

    2010-11 NHL Season

    such a disappointing lost as the Canucks didn't deserve to win with that kind of performance. the aftermath with the riots and fire setting is such disgrace to the 'true' fans and the people of Vancouver. what a sad day :( .....i guess there's always next year! you gotta lose a big one before...
  7. don

    2010-11 NHL Season

    Game 7 it is. Winner takes all! http://www.youtube.com/watch?v=_3YXt8j5ocw GO CANUCKS GOOOOO! WOOOOOOOOOOOOOOOOO I STILL BELIEVE! even thought I got two finals thurs LOL fml :facepalm:
  8. don

    2010-11 NHL Season

    One more win to Lord Stanley :trollface: GO CANUCKS GO!!!!!!headbang2
  9. don

    2010-11 NHL Season

    ^ It wasn't a pretty. They need some good rest and forget about this one and get shit done! GO CANUCKS GO WOOOOOOOOOO!
  10. don

    Pictures of stuff you recently bought!

    ^ Yeah.....his autograph looks like some middle east language LOL
  11. don

    Pictures of stuff you recently bought!

    New Stanley Cup Final Patch for my Hank Jersey :kekekegay:
  12. don

    2010-11 NHL Season

    Yeah so scare and the ice was kinda chippy from the Bruno Mars Concert last night haha but it's all good so far! GO CANUCKS GO!!
  13. don

    2010-11 NHL Season

    BURRRRRRRR. 2 fucking more wins WOOOOOO GO CANUCKS GO!!!
  14. don

    Music you're loving right now *WARNING LAG*

    Came back from his concert. It was awesome! :D
  15. don

    2010-11 NHL Season

Top