• We've disabled all private messages. Please use the forums, thanks.

Search results

  1. PhY pHy

    Is it s problem not to have a boyfriend after your teens?

    Okay...i know i have been gone for a while...but i have some time now...i guess...lol... the thing is the younger generations now are like dating at age 13 or less...(which scares me...) and i want to explore further in what i want to do in the future rather than dating...but the problem is...
  2. PhY pHy

    Samsung S5230 or Sony Erricson T707?

    I need help...lol which one in ur guysz opinion is better? the sony erricson? or the samsung touchy? (tocco lite)
  3. PhY pHy

    [DDL] Ayumi Hamasaki - NEXT LEVEL

    "NEXT LEVEL" is Ayu's 10th original studio album celebrating the ending of her eternal 10th Anniversary commemoration. The album features previously released songs such as "Days", "GREEN", "Rule" and "Sparkle" and ten brand new tracks, for a total of 14 tracks. The second disc features an...
  4. PhY pHy

    New Hair Style for Phyphy

    March 2009 Im trying to see what kind of hair style i wanna have this year...last year i had a bob...so this year i want to leave my hair longer... this year im searching for another hair style...i got some ideas...but please share ur opinions... im looking at SNSD's Tiffanys new...
  5. PhY pHy

    [DDL] Ayumi Hamasaki - Rule / Sparkle

    [DDL] Ayumi Hamasaki - Rule / Sparkle (Single) J-pop queen Hamasaki Ayumi's first release in 2009 is a double A-sided single led by her international theme song Rule for the highly anticipated live-action movie DRAGONBALL Evolution. Rule is marked by rock beats whereas Sparkle, the CM...
  6. PhY pHy

    Kat-tun - rescue

    This song is KAT-TUN'S up comming single....also from the currently airing drama RESCUE... __ http://www.megaupload.com/?d=J7ROFF1J
  7. PhY pHy

    [DDL] KAT-TUN Discography

    Hello... -_-2 LOL...i just upload KAT-TUN's discography...since i think its really good... and its X'mas time so im gonna make it a present... i have all their albums...but not all singles... ALBUMS~ Best of KAT-TUN Link Cartoon KAT-TUN II You...
  8. PhY pHy

    Phyphy Photoshop Stuff <3

    Hello All...Yes...im trying out photoshoping...im not good..at all...so if anyone has any advice or tutorials..please post...also if anyone has any good brushes or textures sites please share...i have a few myself... here are my stuff... Icons/Avatars Begining Photoshoping...bad...
  9. PhY pHy

    [ALBUM] Norah Jones Albums

    Im just wondering if anyone has all her Albums... if u do...can u upload it for me..thankies..:)
  10. PhY pHy

    [TW-S] I Love Blackie Show - 我愛黑澀會

    Hello here....Well the taiwan tv shows is the trend now... so i decided to make this thread... SUMMARY: Wo Ai Hei Se Hui is a really popular show in Tiawan, Hong Kong...and as of other countries... it started about 3 years ago... Channel [V] held an audition an all female pop group...
  11. PhY pHy

    [song] 王心凌 - 第一次愛的人

    I was wondering if anyone had this song....its a remake of The day You Went Away by M2M....
  12. PhY pHy

    [MOVIE][DDL] All Harry Potter Movies

    Can anyone post up all the harry potter movies please...in direct link would be nice...
  13. PhY pHy

    WTH is wrong with that high class store ""Aritzia"" or how ever the hell u spell it..

    Well...i have two frds ..lets call them frd A and frd B.... frd A is pretty and tall...and most guys will look at her more compared to the other frd B....she is a bit chubby... and she doesn't wear make up like frd A does...so it looks like shes not AS pretty as frd A... one day they go...
  14. PhY pHy

    Gigi Lai's ending

    Well...i kinda started this series late...cuz i kinda dislike TVB dramas now... but anyways...doesn't anyone think that Gigi's sudden death is kind of sudden? well some may not think that... at first Kevin seems to be pretty nice...and then the story continues that the two murder cases which...
  15. PhY pHy

    How To Help a Friend Who is about to Break Down?

    Well...I have a best friend...and i knew her for about 8 months...but we're really good friends...she lives with her *9 goo jie* (mother's younger sister) and everything was fine after summer break...but then...her stupid * 9 goo jie* started making her *ah 4*...which means modern...
  16. PhY pHy

    Hebe<3Mike...Or...Hebe<3Lee Wei?!?

    Well...i thought this section is rather dull...so im gonna stir up something... Does Hebe look good with Mike or Lee Wei? Here are some pixies... Lee Wei and Hebe Mike and Hebe All Three ______<3 Well for me...at the beginning...I thought...
  17. PhY pHy

    [ALBUM] Jolin Tsai's Discography

    Well...i was wondering if anyone has the complete collection of Jolin's Cds from her first one too dancing diva...i didnt like her b4...but i got really amazed by her dancing skills...lol...-sweat so if anyone one is kinda enuf....thankies...:)
  18. PhY pHy

    Andy Lau Turns into Superman??!

    Dunno if its posted...i dunno if i should post this in the entertainment part or here...since its not really a topic of a new article.... L8G4chV1Us8 Well...it shocked me when i heard it....lol to sum it all up...basically Andy was in mainland china for a concert...and all of a...
  19. PhY pHy

    [TW-M] Bull Fighting - 鬥牛,要不要 (2007) [17/17] [26/26] *COMPLETED*

    Details Title: Basketball, Bull Fighting, Hooping Dulcinea, Free Style, 鬥牛。要不要, 斗牛。要不要 Genre: Romance / Comedy / Basketball Episodes: 17 Broadcast: TTV / SETTV 2007-Nov-18 to 2008-Mar-09 Opening theme song: Dou Niu, Yao Bu Yao by TANK Ending theme song: Zui Jin Hai Hao Ma by S.H.E Insert...
  20. PhY pHy

    [Album] Fish Leung - Silk Road

    Im looking for Fish Leung's Silk road album...if anyone can upload it...pleasies...
Top