• We've disabled all private messages. Please use the forums, thanks.

Perfume Suggestions??

fookjay07

Active Member
Joined
Jan 11, 2007
Messages
1,576
Likes
0
Points
36
#22
man too much perfume to pick from
loads pretty good
but i end up getting the new ck
think its called ck 2u
 

fookjay07

Active Member
Joined
Jan 11, 2007
Messages
1,576
Likes
0
Points
36
#24
yea the new ck is good
smells nice and doesn't cost alot like;)
think u should try it out btw sorry reply late
 

MissCheekS

Reconnaîssant ❤
Joined
Apr 29, 2006
Messages
8,814
Likes
0
Points
36
#25
whats the name of the new CK?

anyway...cool...u made up ya mind...now ya smell good...u can go and attract the ladies.... ;)
 
Joined
Dec 3, 2006
Messages
2,548
Likes
0
Points
36
#29
Stick with the ck. Unless you wanna actually spend the whole day looking for perfumes.
 

tonkachi

Active Member
Joined
Dec 30, 2006
Messages
1,283
Likes
0
Points
36
#30
walk into a sephora and head the guys section and pick the ones that look kinda interesting to you and when you find one ask them for a trial and let your gf/or girl friends smell it..

some of my picks for colognes that i like:

the classic one that most guy's wear



My favorite

make sure u get this bottle and not the cone shapped one...(cone shapped is the women's one)

has a nice smell use it from time to time


also one of my favorite


i also use a CK that is black and is small but can't find any pictures of it
 

reno

Active Member
Joined
Feb 3, 2006
Messages
3,423
Likes
0
Points
36
Location
enn-why-see
#31
theres also the cool water by davidoff
i still like it~
running low on it here, and i dunno where to buy more (most likely whereever i find it, its gonna b a fake >< )
 

fookjay07

Active Member
Joined
Jan 11, 2007
Messages
1,576
Likes
0
Points
36
#35
wah boy by the time i get 2 try all these
perfume im gonna turn poor like lol..;)
 

JillCruwys

New Member
Joined
Aug 6, 2008
Messages
7
Likes
0
Points
1
#37
Anyone with an in-the-know nose knows that scents are not one-size-fits-all. What makes one person's nostrils inhale deep with delight makes another's want to shrivel up tight. So how can you find your signature scent? Play our perfume selector, which sniffs out fragrance suggestions custom-tailored to your individual style and taste. Put your nose to the ground (umm...make that screen) and let's begin!

Ovarian Cysts
 
Top